Kedai badminton di Machang

Kaki kaki badminton sure tau mana nak beli raket, bulu tangkis, tukar tali, kasut sukan dan sebagainyer di Machang…

Tapi bagi orang biasa, tau tak kat mana kedai badminton di Machang?

Ni nak habaq, ada satu kedai baru.. Harini 7.1.2019 dia buka kedai.. Banyak gak barang saya tengok.

Pendek citer lepas ni, kalu anak anak nak beli raket atau buah…boleh la gi kedai dia… tak payah g luar kawasan dah..

Lokasi…
Dari traffic light sebelum Pejabat Tanah Machang..Alik kanan.. Banjaran kedai perabot, roti nan..

Nama kedai ni, LAGEND`S

stokis SFT diperlukan, 0103317006

Pernah minum teh tanpa gula?

January 7, 2019 admin 0

Tawar kan. Boleh minum tak? hahhaha. Ada satu teh tanpa gula.. rasa takde la tawar. Tapi boleh minum, kerana : dicampurkan dengan stevia. Pemanis semulajadi. […]

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*