family

Misyar akmal kuat makan durian

Anak No.5 dan No.1 memang kuat makan durian… ni mungkin benar kata orang tua.. masa kecil kita bagi dia rasa buah buahan kat bibir lidah dia, bila besar sikit dia akan makan… (tip ni)..

Anak no.2 masa kecil saya tak buat macam tu, patutpun nampak durian dia tengok gitu gitu je.. tak sungguh mana.

Saya sendiri pun peminat durian kampung.. durian kilo saya tak berapa minat, pasal harga dia…MAHAL….. durian kampung, saya belasah je kat kebun…makan la berapa suka… terima kasih arwah tok nenek zaman dulu yang tanam, anak cucu cicit dapat merasa..al fatihah.

bab mengutip buah durian pun syok jugak… nampak buah jatuh, saya dah rasa happy….

tapi satu je masalah durian ni, sang tupai yang test dulu sebelum kita… kena cari penempak baru dia kecut perut…

arapnya 2020 pokok durian kembali berbuah… 2019 tak dapat merasa…..

isteri saya pun suka durian juga…..

jangan lupa subscribe video pendek saya ni…. tq semua

Please follow and like us:
error0