Orang Machang nak guna simkad onexox, wasap saya 0103317006

saya sendiri dah lama guna simkad ni, rasanya hampir 4-5 tahun dah. Memang puashati..

Tarikh luput dia panjang, jadi sesuai sangat la untuk saya ni…. pasal saya bukan yang jenis topup selalu… kall pun jarang jarang… tapi panggilan masuk hari hari ada….

jika sebelum ni saya terpaksa topup tiap tiap minggu, tapi sekarang tak.. saya topup bila perlu je..

Mujur la saya diperkenalkan dengan onexox…. Apa yang saya mau ada disini…

SUKA NYER…….

Saya dealer Onexox di Machang Kelantan.
Nak beli simkad ni wasap saya 0103317006.
Boleh kekal nombor lama atau beli nombor baru.

stokis SFT diperlukan, 0103317006

Pernah minum teh tanpa gula?

January 7, 2019 admin 0

Tawar kan. Boleh minum tak? hahhaha. Ada satu teh tanpa gula.. rasa takde la tawar. Tapi boleh minum, kerana : dicampurkan dengan stevia. Pemanis semulajadi. […]

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*